Egyedi online szolgáltatások
Szeretne nagy mennyiségű hírlevelet kiküldeni és erről részletes statisztikákat kapni, akár egy-egy alkalommal?Nagy terhelési igényű online kampányokat tervez?
Kiszervezné üzleti infrastruktúráját egy költséghatékonyabb működés elérése érdekében?
A klasszikus web, és email tárhely üzemeltetésre számtalan szolgáltató vállalkozik. Az egyedi igények kiszolgálására azonban ezek a szolgáltatások nincsenek felkészítve.
Az alkalmankénti nagy volumenű emailek kiküldése, a nagy forgalmú portálok megbízható üzemeltetése, illetve a rajtuk bonyolított reklámkampányok kiszolgálása komoly kihívás elé állítja a szolgáltatókat.
Az ilyen feladatok minden esetben egyedi beállításokat és megoldásokat követelnek meg.
Olyan szolgáltatást kínálunk Önnek, amelynek keretében az ilyen speciális igényekre épülő megoldásokat a teljes életciklusukban lefedik.
A szolgáltatás infrastruktúráját előre megtervezzük, kiépítjük és leteszteljük.
Üzemelés közben méréseket végzünk, nyomon követjük, ahol kell, beavatkozunk garantálva ezzel az Ön rendszerének stabil működését.
A folyamat végén kiértékelést, statisztikát és riportokat készítünk Önnek.
HÍRLEVÉL
Milyen DM és hírlevél kiküldési szolgáltatásokat kínálunk?
- Erőforrás tervezés
- Listakezelés
- Tömeges levél kiküldés
- Kampány statisztikák
- Egyedi szerver beállítások
- Terhelési tesztek
- Monitoring
WEBES KAMPÁNYOK
Mit kínálunk webes kampányok kiszolgálására?
- Erőforrás tervezés
- Terhelés elosztás
- Nagy forgalmú portálokon elhelyezett hirdetések kiszolgálása
- Kampány statisztikák
- Egyedi szerver beállítások
- Terhelési tesztek
- Monitoring
MOBIL RENDSZEREK
Milyen megoldásokat kínálunk mobil rendszerek üzemeltetésére?
- Mobil webes rendszerek üzemeltetése
- Mobil rendszerek központi adattárolása és kiszolgálása
TÁMOGATÁS
Milyen ügyfélszolgálati / support tevékenységeket kínálunk?
- Munkanapokon 9-18-ig telefonos és online támogatás (alapszolgáltatás)
- Igény szerint 0-24 telefonos és online támogatás
GARANCIÁK
Milyen garanciákat kínálunk?
- Rendelkezésre állás – a szerződésben vállalt rendelkezésre állási időn túli kiesésekért garantált kártalanítás
- Hiba bejelentési időszak – akár 0-24 (a garanciacsomag függvényében)
- Reagálási idő – akár 1 óra (a szerződésben vállalt feltételek függvényében)
ELSZÁMOLÁS
Hogyan történik az elszámolás?
- Rendszergazdai óraelszámolás
- Rendelkezésre állás díja
- Alkalmi díjak
- Általány díjak: havi, éves
Az eRise Networks (ENW) több mint 7 éves rendszerépítési és üzemeletetési tapasztalattal rendelkezik. Szolgáltatási palettánk minden bizonnyal az Ön igényeit is kielégíti.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen személyes találkozót, vagy referencia listát!